Persbericht

Persbericht

Persbericht: 17/01/2018

Kersel en B19 werken samen aan de ontwikkeling van het merk B19 en starten een samenwerking met Auxipress 

Kersel zal deelnemen aan de ontwikkeling van het merk B19 en zijn franchisenemers. B19, de prestigieuze business club voor bedrijfsleiders en managers, organiseert conferenties met vooraanstaande persoonlijkheden en biedt leden de mogelijkheid om hun professionele en persoonlijke netwerk uit te bouwen.

John Bogaerts, oprichter van de B19: “Vandaag hebben we 6 clubs in België en nog enkele toekomstige projecten en hebben we het model van de business club gewijzigd. Dit werd door de markt erkend met de titel van Best Business Club tijdens Lobby Award. Kersel zal ons helpen om het merk B19 beter te positioneren en om onze franchisenemers te ondersteunen bij hun ontwikkeling”.

Stephan Salberter, oprichter van Kersel: “De B19 is een fysiek en digitaal ecosysteem met een sterk groeipotentieel. Ondernemers hebben het begrepen: without network, no work. Het begeleiden van het merk en de franchisenemers bij hun ontwikkeling is een mooie uitdaging”.

Eerste resultaat van deze samenwerking: Auxipress bundelt zijn krachten met de B19 om de onderwerpen van bepaalde conferenties in te leiden op basis van zijn media & data expertise. De conferentie van 22/01 met Sophie Wilmès bij de B19 in Waver zal geïntroduceerd worden door PhD. Grégory Piet, de data-expert van Auxipress. Tegelijkertijd zal Auxipress de leden van de B19 et zijn klanten uitnodigen voor een reeks Marcom-gerichte netwerkconferenties onder leiding van Stéphan Salberter. De twee marketeers van het jaar (David Favest stib & Guy Helewaut Colruyt) hebben hun aanwezigheid alvast bevestigd.

De jonge en dynamische geest van de B19 sluit perfect aan bij de nieuwe strategie van Auxipress. Omdat de digitale evolutie de codes van de conventionele communicatie heeft getransformeerd, lijkt het ons van essentieel belang om onze expertise, die tot nu toe voorbehouden was voor een publiek van insiders, met een breder publiek te delen.”, preciseert Tiffany Foucart, Sales and Marketing Director van Auxipress.

Voor meer info www.b19.be – www.auxipress.be

Tiffany Foucart – Sales & Marketing Director Auxipress
Tiffany.foucart@auxipress.be
+32 477 62 09 98 

Persbericht: 15/01/2018

Team

 

Auxipress blijft groeien

Auxipress blijft continu evolueren en is in die context ook volop bezig met het uitbreiden en versterken van zijn team. Het creëren van een “innovatie”-tak was slechts de eerste stap in de herpositionering die Auxipress vorige zomer aankondigde. De aanwerving van Vincent Marlet als Sales Manager is een tweede stap. Vincent heeft meer dan 17 jaar ervaring in business development en digitale MarCom-strategie. Eerder in zijn loopbaan werkte hij enkele jaren als Corporate Advisor bij Belga, en als Senior Sales bij PR Newswire. Bij Auxipress zal zijn missie voornamelijk bestaan uit de verdere ontwikkeling van de klantenportfolio’s en het leiden van het team Account Managers. Die ploeg bestaat uit drie mensen: Tanguy Verschaeren, Stéphane Labye en ook Gloria Osman (ex-Politico), die in december het team is komen versterken. Met de blijvende ambitie om al onze klanten op de best mogelijke manier bij te staan, is Auxipress nog op zoek naar een vierde Account Manager om deze ploeg te vervolledigen. “We willen onze klanten een echte transversale media-expertise bieden, in een media-ecosysteem dat steeds complexer wordt waardoor bedrijven en merken soms het overzicht dreigen te verliezen. We zijn ervan overtuigd dat we onze klanten hierin een nog betere ondersteuning kunnen bieden, vandaar ook de noodzaak om onze ploeg te versterken,” aldus Tiffany Foucart, Sales & Marketing Director.

 

 

Persbericht : Brussel, 4 september 2017

Auxipress lanceert een nieuw platform: Uniq 

Modern, dynamisch, leerzaam en intuïtief… dat is Uniq !

Met de start van het nieuwe schooljaar stelt Auxipress een nieuw, krachtig en dynamisch mediaplatform voor om uw communicatie een nieuw elan te geven. Sinds 4 september kunnen onze klanten kennis maken met deze nieuwe omgeving.

Met een frisse look en nieuwe mogelijkheden is Uniq een van de meest vooruitstrevende platformen op het web. Voor dagelijkse gebruikers is Uniq een grote stap vooruit: dynamische interface, real-time dashboard, beheer van selecties uit sociale media, print, online artikels, radio- en tv-uitzendingen, persoverzichten genereren… en dat alles op maat.

« We willen onze klanten een platform aanbieden waarmee ze hun resultaten in een wip kunnen raadplegen. We hebben ook veel aandacht besteed aan een nieuwe vormgeving en gebruiksvriendelijke navigatie » zegt Tiffany Foucart, Head of Sales.
 
Om het gebruiksgemak te verhogen, is Uniq beschikbaar in 3 talen (FR, NL, EN). De software werd volledig door onze eigen IT-dienst ontwikkeld, in nauwe samenwerking met onze verschillende afdelingen.

Er waait met andere woorden een frisse wind door Auxipress, Uniq is slechts een begin! 


Voor meer informatie kan u steeds terecht bij Tiffany Foucart, via e-mail Tiffany.foucart@auxipress.be of op het telefoonnummer +32 2 550 10 10.

Persbericht : 31/08/2017

Auxipress ontwikkelt brand intelligence en versterkt zijn teams

De evolutie naar “Big Data” en de connectie tussen de verschillende media, consumenten en merken verandert alle patronen waaraan de markt intussen was gewend. Op basis van deze observatie bevestigt Auxipress haar positie als leider in media- en data-analyse door haar oplossingen te laten evolueren naar een « connected intelligence »benadering. Om alle krachten rond één doel te bundelen, verrijkt Auxipress haar vaardigheden met die van The Cube. Al deze krachten zullen nu worden samengebracht onder één noemer: Auxipress. Het is dan ook vanzelfsprekend dat de analysepool van The Cube de noden van Auxipress zal versterken en dit onder leiding van Thierry Cornez, COO en bestuurder.

Deze wijziging leidde tot de oprichting van een R&D-centrum dat wordt vertegenwoordigd door Grégory Piet, PHD, alsook de gefusioneerde commerciële en marketingkrachten onder leiding van Tiffany Foucart.

De strategische positionering van Auxipress blijft dezelfde: klanten bijstaan bij het nemen van strategische beslissingen in het licht van steeds evoluerende mediatendensen en consumer trends.

 

Contact
Tiffany Foucart
Tiffany.foucart@auxipress.be
+32 2 550 10 10