Brand Intelligence

Brand Intelligence

Brand intelligence is gebaseerd op een unieke methodologie die drie analyses combineert: merken, consumentenbelangen en media, en trends. Met Brand intelligence kan je die interesses en thema’s identificeren waarmee een merk beter scoort dan de concurrentie en/of de evolutie van de maatschappij in het algemeen. Miljoenen gegevens uit de Belgische pers, geschreven en online, miljoenen Belgische tweets en miljoenen ‘interesses’ op Facebook per jaar vereisen een zeer doorgedreven mediaexpertise. Zo kunnen we klanten bijstaan om strategische beslissingen te nemen, zich beter te positioneren, hun communicatie bij te sturen en te anticiperen op komende veranderingen.   

Interests<br/>Public<br/>Influencers

Interests
Public
Influencers

Wat is de impact van uw merk, van sociale interesses en sponsoring op de consumenten ? Breng het publiek, de influencers en hun interesses in kaart.

Brands<br>Competitors<br>Sectors

Brands
Competitors
Sectors

Wat is de identiteit van je merk en hoe is het vertegenwoordigd in vergelijking met de sector? Positioneer je merk en bouw een leiderspositie uit in alle mogelijke media.

Trends<br>Topics<br>Universe

Trends
Topics
Universe

Ontdek de strategische uitdagingen van de evolutie van de media-aandacht en de positionering van uw merk in hun universum.

Brand cycle