Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

Universiteiten: Vijf essentiële PR-strategieën om de beste studenten aan te trekken
All Articles

Universiteiten: Vijf essentiële PR-strategieën om de beste studenten aan te trekken

By Julien Robert

Hoe trek je de knapste koppen aan en bouw je tegelijkertijd vruchtbare samenwerkingen op met bedrijven? Dat is dé uitdaging voor Belgische universiteiten, vooral in de huidige zeer competitieve arbeidsmarkt, waar talent steeds schaarser wordt.

In dit artikel nemen we de vijf belangrijkste strategieën onder de loep waarmee Belgische universiteiten hun PR-kunnen versterken, vanuit Media Intelligence als analytisch perspectief.
Lees meer
Webinar: Welke inzichten kunnen merken halen uit maatschappelijke trends voor de verkiezingen?
All Articles

Webinar: Welke inzichten kunnen merken halen uit maatschappelijke trends voor de verkiezingen?

Heb je onze webinar gemist over de sociale trends tijdens dit verkiezingsjaar en wat merken daarvan kunnen leren? Gebruik het onderstaande formulier om de opname te bekijken!
Het digitale kantelpunt voor radio komt eraan in 2024
All Articles

Het digitale kantelpunt voor radio komt eraan in 2024

Luisteren Belgen nog steeds naar de radio? Dat is wat MaRadio.be probeerde te achterhalen. Auxipress was aanwezig op de Digital Radio Day 2024 waar MaRadio.be de resultaten van zijn onderzoek voorstelde. In 2023 werden 1500 Belgen tussen 12 en 74 jaar oud bevraagd over hun gebruik van FM- en digitale radio, en de resultaten zijn duidelijk: de radio moet zichzelf heruitvinden! In dit artikel presenteren we de vijf belangrijkste inzichten over de Belgen en hun radio.
Interview: Joachim Von Beust
All Articles

Interview: Joachim Von Beust

Als je dacht je dat de wereld van mediamonitoring na onze eerste twee hoofdstukken geen geheimen meer voor je zou hebben... Hier is het laatste deel in ons drieluik over mediamonitoring, het interview met de voorzitter van Auxipress: Joachim Von Beust. Van zijn eerste stappen tot zijn toekomstvisie, vertelt hij ons wat hij zo leuk vindt aan zijn werk, en het zal je verbazen!
Ons verhaal: Radio en TV Monitoring
All Articles

Ons verhaal: Radio en TV Monitoring

Heb je de smaak voor Media Intelligence te pakken na onze blog over print monitoring? Dan hier is deel twee van ons verhaal: vandaag duiken we de geschiedenis in van onze radio en televisie monitoring (RTV).
Ons Verhaal: Press Monitoring
All Articles

Ons Verhaal: Press Monitoring

Heb je je ooit afgevraagd hoe de monitoring van de geschreven pers verloopt bij Auxipress? Duik in het verhaal van Auxipress en ontdek hoe we onze media intelligence expertise in de loop der jaren hebben ontwikkeld!
FIBEP : Copyright Licensing & Fair trade Update
All Articles

FIBEP : Copyright Licensing & Fair trade Update

FIBEP-persbericht over exclusieve overeenkomsten in de wereld van media monitoring en analyse
Webinar Lunch & Learn November : Level-up your PR !
All Articles News and trends

Webinar Lunch & Learn November : Level-up your PR !

Hoe pas je je contentstrategieën aan om je PR te optimaliseren?
Kan Corporate Communication de Wereld Verbeteren?
All Articles Marketing and communication News and trends

Kan Corporate Communication de Wereld Verbeteren?

Naar het einde toe van alweer een bewogen jaar, organiseerde C Square op 23 november een pittig panelgesprek tijdens de Corporate Communication Summit.
5 gangbare misvattingen over Media Intelligence
All Articles Media intelligence

5 gangbare misvattingen over Media Intelligence

Media Intelligence wordt soms verkeerd begrepen, wat kan leiden tot gemiste kansen en foute strategieën. In deze blogpost ontkrachten we vijf van deze gangbare misvattingen over Media Intelligence.
De visie van Auxipress op AI (Auxipress Intelligence)
All Articles Media intelligence Digital

De visie van Auxipress op AI (Auxipress Intelligence)

Bij Auxipress is het onze missie om hyperwaakzaam te blijven in het voortdurend veranderende medialandschap. We doen dat door informatiestromen 24/7 te monitoren, te beluisteren en te analyseren.
1 2 3 17
TOP