Auxipress ontwikkelt brand intelligence en versterkt zijn teams

Brand intelligence

De evolutie naar “Big Data” en de connectie tussen de verschillende media, consumenten en merken verandert alle patronen waaraan de markt intussen was gewend. Op basis van deze observatie bevestigt Auxipress haar positie als leider in media- en data-analyse door haar oplossingen te laten evolueren naar een « connected intelligence »benadering.

Om alle krachten rond één doel te bundelen, verrijkt Auxipress haar vaardigheden met die van The Cube. Al deze krachten zullen nu worden samengebracht onder één noemer: Auxipress. Het is dan ook vanzelfsprekend dat de analysepool van The Cube de noden van Auxipress zal versterken en dit onder leiding van Thierry Cornez, COO en bestuurder.

Deze wijziging leidde tot de oprichting van een R&D-centrum dat wordt vertegenwoordigd door Grégory Piet, PHD, alsook de gefusioneerde commerciële en marketingkrachten onder leiding van Tiffany Foucart.

De strategische positionering van Auxipress blijft dezelfde: klanten bijstaan bij het nemen van strategische beslissingen in het licht van steeds evoluerende mediatendensen en consumer trends.