Waarom een menselijke inbreng nog steeds belangrijk is bij mediaintelligentie

In deze snel evoluerende markt van digitalisering worden heel wat diensten geautomatiseerd. Het is een antwoord op de verwachtingen van de markt en een logische evolutie die een explosieve groei heeft gekend in het afgelopen decennium. Wat 90 jaar van expertise in mediaintelligentie ons geleerd heeft, is dat een volledige automatisering van deze dienst de klant niet echt zou verderhelpen, integendeel, de klant zou verloren lopen.

U door het labyrint loodsen

Mediaintelligentie analyseert gegevens en brengt uw mediabereik in kaart. Alhoewel complexe algoritmes achter het hele process draaien, wordt het resultaat van de computer nog steeds door een mens gefilterd. Deze menselijke tussenkomst is noodzakelijk om de grote hoeveelheid ruis (rommel) te filteren die niets te maken heeft met de context aangegeven door de klant. Bovendien kent de mediaintelligentieredacteur de klant, weet hij/zij wat de klant wenst, waar hij/zij/het bedrijf in geïnteresseerd is en welke gegevens dus nodig zijn.

Maatwerk

Een mediaintelligentieredacteur zal daarom ook geen willekeurige selectie afleveren, maar wel het resultaat van maatwerk, grondige analyse en filteren. Deze aanpak passen we al meer dan 90 jaar toe, vanaf een uitsluitend menselijke analyse in het begin van de 20ste eeuw tot een semi-geautomatiseerde analyse met menselijke filtering vandaag.

Innovatie

Geautomatiseerde (afhankelijk van de gekozen dienst) of semi-geautomatiseerde diensten zijn duidelijk het resultaat van evoluties op de markt, maar ook van veranderende eisen van de klant. We zoeken constant naar manieren om de informatiestroom naar de klant te vergemakkelijken. We houden daarbij rekening met hoe onze tools er moeten uitzien, het ontwerp, de informatiesnelheid, mobiele oplossingen en experimenteren we constant met nieuwe software of een vernieuwende aanpak.

Onze mediaintelligentiediensten zijn afgestemd op de huidige trends en verwachtingen van de markt. Ze worden constant verfijnd op basis van de eisen van onze klanten zodat ook steeds het verwachte resultaat kan worden afgeleverd.  

En geef toe, een menselijke aanpak maakt van mediaintelligentie nog steeds een persoonlijke ervaring. Ondersteund door een uitstekende en toegewijde klantendienst, mag u er van op aan dat uw verzoek of project in goede handen is.